måndag 9 juli 2012

Glasögon

Jag har skaffat glasögon!

Många olika modeller finns det och jag har som vanligt svårt att välja.
Kollade synen i lördags eftersom jag tycker att jag har svårt att hitta fokus ibland, inte bara mentalt, haha!
Behöver både då jag kör bil/ser på tv och då jag läser, så alternativen var två brillor eller progressiva. Efter lite funderande kom jag fram till att två par passar nog mig bättre.

Så jag pallrade mig dit och provade. Herregud så svårt, när man aldrig har haft brillor förut. Kunde inte bestämma mig och grabben i butiken tyckte helt tvärt om mot mig. Typiskt! Det slutade med att jag köpte tre par, haha!

Ett par läsbrillor med skarpa svarta bågar.
För avstånd ett par utan bågar med blå skalmar, skitsnygga. Samt ett par pilotbrillor som jag bara inte kunde avstå ifrån.

Ni får se dem då jag fått dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar