onsdag 8 februari 2012

Kvällsplugg och bihålesprång

Om det finns örsprång borde det finnas bihålesprång. Det är i alla fall precis så det känns. Som om mina bihålor ska sprängas! Ipren my ass!

Jag har kommit igång med mitt pluggande och det är kul, jättekul faktiskt. Jag läser om upphovsrätt i en skön bok där författaren skriver om verkliga fall och inte bara torra fakta. Lite svårt att slå i den, men det funkar. Hittills har det varit ganska lätt, men ändå en hel del "jamensåärdetjuförstås"-tankar.

-Annars då?
-Jo, tack!

Har mycket i skallen som vanligt, vill många saker, har många saker igång. Men det går framåt! Gör lite här och lite där, faktiskt. Det var nog bra att vara sjuk i förra veckan, det var många stresstankar som rättade till sig. Bara jag får någon liten detalj på plats brukar det lossna.

Mitt största aber just nu är att jag vill ha ett hus. Jag vill att det ska ordna sig så jag vet var jag ska bo. Känns urgent!
Har hittat drömhuset, men det ligger på fel ställe. En helt underbar drömkåk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar