söndag 4 december 2011

Länge sedan...

... jag skrev ett blogginlägg. Kan bero på att jag jobbar jääämt. Sitter inte ner i fem minuter på jobbet och är upptagen varje kväll.
Har gått en starta-eget kurs på kvällstid som motsvarar kvartsfart och det har tagit musten ur mig. Men helt klart värt det, det har varit otroligt lärorikt och jag har träffat en massa sköna människor. Kul att det är fler som är i samma tankar som jag. Dock verkar andra ha mer av jävlar-anamma i sig än jag. De är på gång att start eget, medan det för mig känns ganska långt bort.
Idén finns där och planen är ganska klar. Men att ta steget... nehej... där svek självförtroendet!
Trött på mig själv.

Undrar dessutom om det var rätt beslut att stanna på jobbet, verkar vara kaos överallt och varför ska de då gå lilla mig till mötes...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar