måndag 26 september 2011

Lite stel idag

Träning är överskattat. För att springa Lidingös tjejlopp behöver man i alla fall inte träna. Haha.
Skämt å sido. Jag sprang igår och jag kan säga att jag hade varit glad om jag hade haft några mil i benen innan. Abborrbacken var inte att leka med. Den var lång. Låååååång!
Jag brukar inte gå när jag är ute och springer, men igår var jag tvungen. I flera backar.
Efter sju kilometer var jag jättetrött, men jag höll i och blev lite piggare vid åtta. Efter tre km var det vätskekontroll och jag var supertörstig för jag hade druckit dåligt innan. Hällde sålunda i mig en massa sportdryck med magknip som följd. Tänkte springa ut i skogen och bajsa. Så panik blev det!

Men jag bet ihop och höll mig. Ni kan tänka er synen! Sen gick det över.

Är lite stel i vaderna idag... Bättre träna än inte träna! Min nya devis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar