måndag 8 augusti 2011

Sista skälvande dagarna

Idag är det måndag och på onsdag börjar jag jobba på mitt nya jobb. Två dagar kvar på ledigheten alltså, och jag är tröttare än nånsin! Men det blir nog bra med det också, det brukar ju bli det.
Idag är jag seg för att jag spelade en golftävling ingår och jag har inte ens gått en hel runda innan den tävlingen. Ovant, sa kroppen. Dessutom regnade det hela tävlingen, så vi blev dyngsura. Fick avsluta med ett par fina slag, så det kändes bra.

Idag gäller finish! Ska försöka avsluta nån kartong, inte bara packa upp det som är kul och lämna resten, haha. Vårt nya boende ser ut som ett slagfält. Håller samtidigt på att måla lite möbler. Vita förstås, jag har också hamnat i shabbychicträsket. Tycket faktiskt att det är lite snyggt. Dessutom blir möbler lättare att sälja om de är vitmålade. Håller just nu på med en kökssoffa som jag sen vill klä med skinn från gotländska utegångsfår, alltså grått kort krulligt fårskinn. Men de är hiskeligt dyra, så jag kanske kör nån budgetvariant först, som förstås sen blir permanent. Det brukar bli så!!

So long, fellows!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar