måndag 9 maj 2011

Meeera målning

Att måla fritidshus verkar vara ett tema, dessutom i grått. I helgen har jag och kära maken målat våra tre hus i Gräftåvallen. Exakt samma färg som på Gotland. Taskig fantasi, eller??

Jag är lite less på just målning nu och skulle vilja pyssla med andra kreativa saker. Målning känns inte så kreativt... Det blir som inget, bara ont i handled och nacke. Kan bero på att jag trillade ner från stegen också och fick hela målarbyttan över mig. En syn för gudarna, vill jag lova. Tur att bara M såg mig.

För övrigt sitter jag och försöker vara kreativ med omdömen i engelska, men tycker att jag mest tjatar på om samma sak. I och för sig tycker jag att jag har hittat bra formuleringar som svarar mot målen, men de blir lite tjatiga.

Nu är det nattdags, tänker på Kajs som är i Florida och svettas. Jag som tycker det är alldeles för varmt här med 23 gr. Stackars barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar