söndag 22 maj 2011

Kört fast

Vaknade fem i morse efter en heldag med målarpenseln i går. Lite tidigt för min smak, men jag klev i alla fall upp kl sex. Måste plugga!
På onsdag ska min fantastiska hemkodade hemsida vara klar! Jag har fått bra respons av min opponent och ska alltså ändra en del i layouten. Grejen är att den ska vara så användarvänlig som möjligt för alla människor, även hörsel- och synskadade.

I morse fanns det issues som jag inte fick till så jag bestämde mig för att koda om. Sagt och gjort! Det har tagit hela dagen.
Nu börjar det likna något, men datorn gör inte riktigt som jag säger. Eller som jag tror att jag säger åt den. Hmm!

Nu har jag gett upp för kvällen efter att ha suttit hela dagen.

Nån som är bra på css som kan hjälpa mig? Antagligen ganska enkelt, men jag får inte till det!

Grrrrrrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar