måndag 30 maj 2011

I'm having an affaire...

Vi har träffats hela våren, kanske tre gånger i veckan. Varje gång har jag längtat efter våra möten. Bara du och jag. Jag har till och med längtat än mer den sista tiden.
Våra möten börjar alltid trevande och du kan faktiskt vara lite hårdhänt. Sen när vi blir lite varma flyter allt på som om vi känt varandra länge.
Ibland tar jag med min hund på våra möten. Hon tycker att du är lite jobbig. I början går det bra, men efter ett tag blir hon lite trött på dig eftersom du är lite upp och ner.
Jag vet att du träffar andra, jag har hört det. Att det finns andra som gillar dig lika mycket som jag. Mest män, vältränade. Men jag vet att du gillar mig också. Trots att jag inte är varken man eller vältränad.
Jag funderar på om jag ska våga vara lite mer lättklädd vid något möte framöver. Då kan du få smeka mina fotsulor. Ser fram emot det.

Ser fram emot vårt nästa möte!

Sara ♡ Röda intervallbanan på ÖSK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar