lördag 29 januari 2011

Nervös

Sitter och försöker få i mig lite frukost, är så himla nervös.
Idag ska jag åka Fjällbryntlopppet.
Jaha, vadå, vad är det med det då?
Alltså loppet är jag inte så nervös för, men backarna ner mot Rannåstjärn. Fy farao, vad fort det kommer gå där idag. Måste ju tänka på lårbenshalsen!

Dessutom är mina skidor inte riktigt pålitliga. Igår när jag var ute och testade vallningen lossnade bindningen från skidan. Skidan blev kvar i spåret och bindningen satt kvar på foten. Tänk det! I 40 knyck ner mot Rannåstjärn! Huvvaligen!!!

Vaknade kl 5.30 och kom på att det är ju rena isgatan där idag. Då tänkte jag att jag ställer in, men nu sitter jag här i alla fall och tänker åka. Alltså kan det här vara min sista måltid, ever.
Bollnäsfil och flingor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar